BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 49€
SL

Plačilni pogoji in dostava


1. NAČIN PLAČILA:

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:


    1. Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
    2. Plačilo s kreditno kartico;
    3. Plačilo preko Paypal.
    4. Plačilo po ponudbi / predračunu


Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Manuela Kutin s.p., Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana, odprt pri Intesa Sanpaolo Bank., IBAN: SI56101000048633758, SWIFT/BIC: BAKOSI2X. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

 

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

    • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
    • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo spletne trgovine Sinllei.si


PLAČILO PO POVZETJU NI IZVEDLJIVO V PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA!

 

2. DOSTAVA:

O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila.  Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Izdelke Vam dostavimo preko dostavne službe GLS d.o.o., v najkrajšem možnem času, najpozneje v roku od 2 do 3 delovnih dni od prejema naročila (v primeru plačila po povzetju) oz. plačila predračuna (predračun se smatra za plačanega, ko je viden znesek predračuna na našem TRR).


Koliko znašajo stroški dostave?

·         Za naročila do 40€ znaša poštnina 3,50€.

·         Za naročila nad 40€ je poštnina BREZPLAČNA.

 

 

GLS kurir vas bo pred dostavo poklical na vašo navedeno telefonsko številko. Z njim se lahko dogovorite, da vam pošiljko pusti na vaši najbližji bencinski črpalki BS PETRO, BS OMV, v trafikah »3 DVA« in Delo Prodaja, v trgovinah Big Bang in v večini poslovalnic Mercatorja (seznam poslovalnic si lahko pogledate tukaj: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop) ter jo prevzamete, ko boste utegnili. Kurirju lahko plačate tudi s plačilno kartico (če ste se odločilo za plačilo po povzetju), pri čemer boste nosili strošek provizije.

Strošek dostave blaga znotraj Slovenije z dostavno službo GLS ali Pošto Slovenije, znaša 3,50 EUR pri plačilu na TRR oziroma 4,50 EUR pri plačilu po povzetju.

Strošek dostave blaga na Hrvaško z dostavno službo GLS, znaša 6,90 EUR pri plačilu na TRR. Pošiljanje naročil na Hrvaško, z možnostjo plačila po povzetju, ni možno.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico (Na paketomatih GLS je možno samo plačilo s kartico), se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS izdal račun. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA na info@sinllei.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka. Obrazec je na voljo na povezavi TUKAJ.